2012年3月29日 星期四

BC為積架拍攝的訪問短片


不確定這隻廣告是不是Paul Mcguigan拍的(醜聞評論音軌裡BC似乎有碎碎唸說Paul為積家廣告還不夠嗎?我要停止為積家配音了XD   PS: 把John載去廢棄電廠那台。),感覺沒有拍出什麼積家的美,倒是把BC拍的超美...(完全是為了造福BC粉對吧??)
想要看比較大的畫面的可以直接到官網去看,走這裡


陽光下的BC,真的美的冒泡...


BC這件外套很好看。還有,BC你的睫毛...好美@_@


這是汽車廣告嗎?是美男廣告吧??

這隻廣告,除了畫面美之外,BC說的話也很令人感動。

What attracted me to acting was the idea that I could continually learn in a profession that’s very challenging. As an individual, you are asked to use your imagination, to experience different periods, psychologies, physical forms, in order to tell stories to an audience, and that’s a privelege to be honest with you; to do that, as a living.

What drives me, is having a challenge, and meeting that challenge in a way that will hopefully make my peers, my family, my friends, proud. Part of it is a thrill seeking as well, although I think you’re in a lot of danger if you just become an adrenaline junkie, but you need stability, you need stamina, and you need to be able to keep your perspective and feel grounded and secure in what you’re doing as an actor.

The feeling when I first got the Jag’ to drive was, “Christ, how do I fit with this? It’s a real beast.” But the minute you get into the car, you realize that everything is tailored for an extraordinary driving experience. And then you turn the thing on properly, and it’s like bringing an animal to life; the roar of that engine is truly beautiful—I mean it’s a fine, fine bit of craftsmanship and that never fails to sort of impress you. The acceleration is dreamlike, but so is the handling so you feel secure with it. Everything is done with the driver in mind.

Being in front of an audience makes me feel alive; being with friends makes me feel alive. I’ve done some crazy stuff in my time, and yet I can feel infinitely alive curled up on a sofa reading a book, so what makes me feel alive? I guess it’s realizing I’m part of the world around me.

(翻譯來自積架中國官網,點這裡

我之所以從事表演,是因為我可以在一個充滿挑戰的職業中不斷學習。這是份極具挑戰性的工作,你會被要求運用想象力去詮釋不同的時代經歷、不同的心理狀態和不同的外在形象,從而向觀眾講述動人的故事。坦白講,我覺得以表演為生是份特許尊榮。

令親友以及家人感到驕傲,是我迎接挑戰,不斷前進的動力所在。作為演員,尋求刺激在所難免,但如果你對追求刺激上癮,便會難以自拔。你需要穩定的心理狀態,以及持久的鬥志和體力,讓內心感受回歸真實,腳踏實地。

當我第一次駕駛捷豹時,一種不可思議的感覺油然而生:我和這輛車真是天生一對。它是真正的猛獸,但從你坐進車里的那一刻起,就會意識到所有的一切都是為了提供非凡的駕乘體驗而量身打造。一啟動引擎,便喚醒這頭猛獸。引擎傳來的鏗鏘的咆哮聲確實動人,這精湛的造車工藝,絕對會讓你贊嘆不已。夢想般的加速感,安全卓越的操控體驗,帶來獨一無二的駕馭自信。所有的一切都與駕駛者本性相通。

在觀眾面前能讓我感受到生命的活力,與好友相聚能讓我感受到生命的活力。無論我做出多瘋狂的舉動,還是當我蜷在沙發上看書時,我都感到充滿生命力,何以如此?我想那是因為我意識到自己是世界的一部份。

.......

蜷在沙發上看書,忍不住想到小夏的沙發球照...


原來是Benny自己喜歡窩沙發阿XD

Benny,謝謝你。有你(與你的作品)的世界,make me feel alive.

另外,BC之前曾幫Jaguar XKR-S 的廣告配音。
Benny,恭喜你終於從幕後走向幕前啦!
期待你能上Top Gear!!!!!

沒有留言:

張貼留言